خاطـرات

خاطـرات

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

 

 

بسمه تعالی

 

مدیر کل محترم صدا و سیمای استان مرکزی

جناب آقای قربانی جم

سلام علیکم

            حضور شما را در شهرستان زرندیه به دیده منت پذیراییم وبهترین درودها و سلام ها را تقدیم شما مینماییم.بی شک در دنیای مدرن امروزی که افکار متعددی درحال شکل گیری است رسانه صدا و سیما نقش بی بدیلی در مهندسی افکار عمومی ایفا می نماید؛ این شما هستید که به مردم میگویید درکنار اندیشه هایتان به چه چیز هایی هم بیندیشید.

         پاکترین و خالصانه ترین ابراز ارادت های مارا به مردم شریف استان عزیزمان ابلاغ بفرمایید و به آنها بگویید در کنار مردم پاک و با صداقت استان مرکزی به مردم مومن و انقلابی شهرستان زرندیه نیز بیشتر بیندیشید، به آنها بگویید در کنار شهدای بزرگ مانند چمران عزیز، شهید احمد رضا عباسی و شهید آسنجرانی فراهانی به شهیدان بزرگ شهرستان زرندیه ، شهید ابوالقاسم اسدی شهدای عزیز شهر مامونیه پرندک ، زاویه ، خشکرود و رازقان و عزیزانی که در جای جای این شهرستان آرمیده اندو نماد ایثار و مقاومت اند نیز بیشتر بیاندیشید.

         در کنار نظاره مناظر زیبای دریاچه میقان اراک گوشه چشمی هم به سد لار زرندیه بیاندازیدو با تماشای طبیعت هفتاد قله اراک از دلربایی کوههای سربه فلک کشیده زرندیه غفلت نورزند. چشمهای مهربان هم استانی های مان را مهمان صداقت درستی، ایثار ، فداکاری و شجاعت و ایمان مردم شهرستان زرندیه فرمائید.ذهن ها و اندیشه های مورخان را بانشان دادن قرمت پنج هزار ساله  تپه های آجان زرندیه در کنار اراک قهرمان که قدمتی از دوران سلجوقیان دارد به حیرت دعوت فرما؛ گویش ها و لهجه های زیبای مردم و تنوع زبان در شهرستان زرندیه از فارسی و ترکی  گرفته تا تاتی و زرگری و ارمنی در کنار زبان زیبای دلیجان، لهجه با صفای ترکی کمیجانی را به مردم استان بیشتر معرفی فرما ، فرصتی بیشتر مهیا نمایید تا در کنار امیر کبیر فراهانی قهرمان به ابن مسکویه فیلسوف، طبیب و عالم  سده چهارم هجری که از افتخارات این دیار است و همچنین دارندگان عالی ترین مدال های علمی جهان که در این شهرستان بوده و هستند بر مباهات استانمان بیافزایید.

           فرصتی بیشتر عنایت فرمایید تا در کنار حیات وحش زیبای شازند  وهمراه غاز خاکستری وفاخته و عقاب طلایی مردم استان به  سیاهگوش نادر کوههای پیرحیدر و عقاب های تیز پرواز زرندیه و بالابانهای مهاجر این شهرستان نیز بیندیشند، تدبیری مرحمت فرما تا با دیدن ورزشگاه پنج مرداد اراک به یاد بزرگترین مجموعه ورزشی خاور میانه در زرندیه به همراه زمین خاکی فوتبال بچه های زاویه و خشکرود هم بیفتند.

         با معرفی مسیر و موقعیت استراتژیک شهرهای استان عزیزمان یادی هم از جاده ایریشم بیل افتلو و میل نمائید.با دیدن راه پر خطر اراک-خمین یادی هم از کشته های تصادف رانندگی شهرستان زرندیه و گریه های مادرانی که دیگر هرگز فرزندانشان را نخواهند دید نمایید ,و ار ناله های پدری که جگر گوشه اش را از دست داده است یادی نمایید. از مردم استان عزیزمان وشبکه نسیم دعوت فرماییدتا مهمان سفره ی لبخند ها  ولطیفه ها و شادبیهای  مردم خونگرم و باصفای شهرمان باشند تا  لذت با هم خندیدن را بچشیم. دستوری فرمایید تا زحمات همکاران گرامیتان را ما نیز  به راحتی از گیرنده های خود نظاره گر باشیم و لذت ببریم.

              از احساس مسئولیت و زحمات شبانه روزی مسئولین شهرمان که برای رفاه  و آسایش مردم عزیزمان تلاش مینمایند گزارشی تهییه فرماییدتا مورد تشویق مردم قدرشناس قرار گیرند؛ و اگر احیانا مسئولی به ناحق پستی را اشغال کرده و قادر به حل مشکلات مردم نمی باشد عذر خواهی نموده و راه را برای خادمان دلسوز و زحمت کش باز نماید.

خدمات صورت گرفته در بخش درمان از بخش دیالیز گرفته تا ساخت بیمارستان را به  همراه نواقص موجود که صدای له شدن استخوان های عده ای از مردم استانمان بخاطر نبود امکانات  درمانی را به گوش مسئولین محترم استانی و کشوری برسانید.

          به مردم استانمان از افتخار جوانانمان از پیشکسوتان، از وبنگاران ، از ورزشکاران از شاعران و هنرمندان شهرستانمان بگویید. به ما از هوای فردا که آیا خورشید درخشان بربام زرندیه خواهد تابید یا یا باران راحمت الهی برسر ما نازل خواهد گشت بگویید. از دوستی و همدلی و اتحاد مردم شهرستانمان با هم استانی های مومن  ومهربانشان بگویید.

چشمانمان منتظر زیارت مجدد شما  ودلهایمان همراه دغدغه های دلسوزانه شما و لب هایمان دعا گوی م شماست. پایدار ویربلند باشید.

 ناصر صلاح

رئیس هیئت مدیره انجمن وبلاگ نویسان شهرستان زرندیه

۹۲/۱۱/۰۸
ناصر صلاح

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.