خاطـرات

خاطـرات

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

سیمرغ زرندیه

جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۴۰ ق.ظ

جلسه نقد کتاب دانشنامه خرقان تالیف آقایان دکتر خسرو امیرحسینی و محمدعلی چراغی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، عصر روز چهارشنبه مورخ 93/8/28 در محل کتابخانه عمومی امام علی (ع) شهر مامونیه برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور دکتر رحیم طاهر و دکتر سیدمهدی طباطبائی به عنوان ناقد و جمع کثیری از شعراء، ادبا، نویسندگان و علاقمندان به فرهنگ و ادبیات برگزار شد، احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه گفت: تعداد کتابخوانان، سرانه مطالعه، تعداد کتابخانه ها و اعضای آنها از اصلی ترین و مهمترین شاخصه های فرهنگی یک جامعه می باشند. وی با اشاره به فعالیت انجمنهای ادبی، وبلاگ نویسان و انجمن قلم در این شهرستان، وجود نخبه های ادبی، دانشگاهی و ... را از شاخصه های فرهنگی و ادبی این شهرستان عنوان نمود.

جوانمرد برگزاری جلسات نقد کتاب، برگزاری مسابقات کتابخوانی، عضویت رایگان کتابخانه های عمومی، برگزاری مسابقه پیامکی با موضوع کتاب، برپایی نمایشگاههای متعدد کتاب در سطح شهرستان را از جمله فعالیتهای تاثیرگذار در توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی این اداره ذکر کرد وابراز امیدواری نمود با برگزاری چنین برنامه های بتوان شاهد تاثیرات فرهنگی مثبتی در سطح شهرستان زرندیه بود.

شایان ذکر است در انتهای این برنامه از کتابخوانان برتر، اعضاء نمونه کتابخانه ها، جوانترین عضو کتابخانه و ... با اهداء جوائزی تقدیر بعمل آمد.

 

روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه

۹۳/۰۸/۳۰
ناصر صلاح

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.