خاطـرات

خاطـرات

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

به مناسبت سوگواری حضرت فاطمة الزهراء ( سلام الله علیها )
هیئت دارالحسن (علیه السلام)برگزار می نماید :
سخنران
حجت السلام و المسلمین سید رضا کمالی
با نوای گرم ودلنشین مداح اهل بیت
آقای علی تیموری
زمان : 11/1/93 راس ساعت 20:30 به مدت سه شب
مکان : زرندیه – خ بهداری – ک شهید بشارتیان – مجموعه مذهبی فرهنگی دارالحسن (علیه السلام )
*ضمنا مراسم دسته سینه زنی در روز شهادت این بانوی بزرگوار ساعت 11 صبح از هیئت دارالحسن (ع) به سمت امامزاده سید منصوربرگزار می شود

۹۳/۰۱/۱۰
ناصر صلاح

نظرات (۳)

۱۶ فروردين ۹۳ ، ۱۷:۰۱ بقیة الله هیئت الزهرا
سلام من شمارا لینک کردم شما ام من را لینک کنید وبه وبلاگ مان سر بزنید
با تشکر
سلام علیکم
سال نو رو خدمتتون تبریک عرض می کنم و همچنین شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت. ان شاء الله که در این سال در ظل عنایات حضرت صاحب الامر (عج) قدمی در جهت بهبود فرهنگ و اقتصاد کشور برداریم و انتظارات رهبر عزیزمان را برآورده سازیم.
از مطالب خوب و به روزتون واقعا تشکر میکنم. البته گلایه ای هم دارم ازتون و اون اینه که چرا وبلاگ بیت القرآن رو لینک نکردید؟!!! هرچند فعلا عزیز دیگری وبلاگ بیت القرآن رو مدیریت میکنه. ولی ازتون میخوام شما که در فضای مجازی منطقه فعال هستید این کار رو انجام بدید و به دیگران معرفی کنید. انشاءالله که در روز جزا شرمنده قرآن نشویم.
البته بده خودم هم وبلاگی با نام حق و حقیقت به آدرس http://hagigate-donya.blogfa.com دارم که فعلا به روز نیست. اما در آینده ای نه چندان دور مطالب جدیدی در آن قرار خواهم داد.
با تشکر فراوان از شما برادر عزیز
پاسخ:
سلام بر جناب آقای محسن فرهمند
بسیاز خوشحال شدم که به وبلاک حقیر سر زدید و خوشحال تر از ان اینکه با نظرات خود و همچنین با انتقاد بسیار مناسب خود راه را برای ادامه اشتباه بستید و در این رابطه یقینا کوتاهی از جانب بنده بود است.
امید است در اینده با حضور جوانان مومن و انقلابی  و بلند نظر مانند حضرتعالی شاهد گسترش اتحاد و همدلی در بین وب نگاران عزیز شهرستان باشیم.
سربلند و پیروز باشید
مشکلات فنی لوکس بلاگ در 16 فروردین تمام شد. با چند پست دینی و مذهبی در وبلاگ منتظرتان هستم.



فی امان الله .
پاسخ:
سلام ممنون از دعوتتون حتما استفاده خواهم کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.