خاطـرات

خاطـرات

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها
چهار را خان آباد زرندیه یکی از مرگبار ترین تقاطع های شهرستان می باشد که تا کنون قربانیان زیادی را در اثر غافل گیری رانندگان به کام مرگ فرستاده است .که با توجه اشراف مسئولین و بخصوص فرماندار محترم به خطرات این مسیر امید است شاهد اجرای تقاطع غیر همسطح در این نقطه باشیم.
در صورت ایجاد این تقاطع علاوه بر حفظ جان مردم و مسافرین عزیز که از این مسیر عبو رمی کنند شاهد صرفه جویی برای بیمه ها خواهیم شد چرا که در سال جاری مبلغ دیه هر نفر بیش از یکصد و پنجاه میلیون تومان می باشد و احداث تقاطع غیر همسطح اگر یک میلیارد  تومان هزینه داشته باشد با پیشگیری از کشته شدن تنها هفت نفر از مردم بی گناه کلیه هزینه این تقاطع جبران خواهد شد .

فرماندار زرندیه از پایان یافتن عملیات ایمن‌سازی نسبی چهارراه خان‌آباد واقع در جاده بویین‌زهرا در این شهرستان خبر داد.

علیرضا هدایتی در جریان بازید از این تقاطع  افزود: این عملیات ایمن‌سازی شامل نصب روشنایی، علائم هشداردهنده راهنمایی و رانندگی و خط‌کشی است که با هدف پیشگیری از بروز حوادث احتمالی انجام می‌شود.
 
وی اضافه کرد: جاده ارتباطی بخش خرقان زرندیه به مرکز این شهرستان در محل خان‌آباد موجب قطع جاده زرندیه – بویین‌زهرا شده است و تاکنون در این تقاطع چند تصادف رانندگی روی داده است.
 
هدایتی با بیان اینکه به دلیل پر حادثه بودن این تقاطع بررسی‌های کارشناسان راه و شهرسازی و مسئولان ذیربط در خصوص رفع این نقطه پرحادثه آغاز شد و با اقدامات فوری و فشرده، اقداماتی در این نقطه پرحادثه انجام شد، ابراز امیدواری کرد: با انجام عملیات ایمن‌سازی در این تقاطع شاهد تردد روان‌تر و بروز حوادث کمتری نسبت به قبل برای خودروهای عبوری از این مسیر باشیم .
 
وی اظهار کرد: احداث تقاطع غیرهمسطح برای اتصال بخش خرقان به مرکز شهرستان در این محل از برنامه‌های آینده برای رفع این نقطه است که در صورت تأمین اعتبارات مشکل به طور اساسی حل خواهد شد.
 
فرماندار زرندیه ایمن‌سازی راه‌ها را گامی برای حفظ سلامتی مسافران دانست و افزود: این عملیات شامل گشت و استقرار پلیس راه، خط‌کشی محورها، نصب علایم، ترمیم و لکه‌گیری روکش آسفالت و احداث روشنایی است.
 
وی همچنین از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و احتیاط لازم از بروز هرگونه حادثه جلوگیری کنند.
۹۲/۱۲/۲۴
ناصر صلاح

نظرات (۱)

۲۴ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۲۹ مسعود کبورانی
به نام حق و برای حق
سلام علیکم. خداقوت. شهادت ام ابیها فاطمه الزهرا سلام الله علیها تسلــــیت.
شما را به کلبه ی حقیرانه خود دعوت می‌نمایم.
پاسخ:
سلام و درود خدا بر حاج اقا کبورانی
ممنونم که به وبلاک حقیر تشریف اوردید و بنده هم این ایام را به حضرتعالی و تمام شیعیان تسلیت عرض می نمایم .
از دعوت شما هم بسیار ممنونم حتما مستفیذ خواهم شد
باز هم منتظر حضورتان خواهم بود
سربلند و پیروز باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.