خاطـرات

خاطـرات

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

با خبر شدبم که هفته ی گذشته به همت اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه و با همکاری حوزه ی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران شهرستان زرندیه و با مساعدت های خانواده ی محترم  هنرمند شهید متعهد شهید محمد ضیائی کار ساخت فیلمی از زندگی نامه ی این شهید والامقام آغاز گردید .

در مراسم هماهنگی و آغازین این پروژه ی ارزشمند حضرت حجت الاسلام حاج آقا باقری امام جمعه  محترم زاویه -جناب اقای جوانمرد ریاست محترم اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه - حجّت الاسلام عبدالله پور مسئول حوزه ی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران شهرستان زرندیه - اقای مهندس مصباحی شهردار محترم شهر شهید پرور زاویه-  جناب حاج اقای میرگلو بیات ریاست محترم بنیاد شهید شهرستان ( خادم الشهداء) - و خانواده ی محترم و معزز شهید محمد ضیایی حضور داشتند .

در این مراسم اقای جوانمرد با گرامی داشت یاد و خاطره ی همه ی شهیدان گلگون ضمن تشکر وقدردانی از همکاری خوب وشایسته خانواده محترم شهیدان ضیائی، هدف از ساخت فیلم مستند هنرمند شهید ضیائی را زنده نگه داشتن یاد شهداء بویژه شهید هنرمند شهرستان زرندیه عنوان نمود.

اقای جوانمرد با اشاره  به جمله ای  از مقام معظم رهبری که فرموردند "زنده نگه داشتن یاد شهداء کمتر از شهادت نیست "، پیروی از راه وآرمانهای شهداء وامام شهیدان را ازضروریات دانسته و افزود: "شهداء چراغ راه جوانان وهمه آحاد جامعه می باشند"

شهید بزرگوار محمد ضییایی شهیدی هنرمند در زمینه ی طراحی - خطاطی - نمایش - نقاشی بودند که هنر مکتبی را در هر لحظه از زندگی کوتاه اما با برکت خود به تصویر و تجسم کشیدند و در نهایت با نوشیدن شربت گوارای شهادت در هنر خود جاودانه شدند و به بزرگ ترین و  بالاترین درجه ی هنر که شهادت است نائل گردیدند .

شهید هنرمند محمد ضیائی اسوه ی اخلاق و منش انسانی و نمونه ای کامل از انسان با اخلاق و رفتار اسلامی و انسانی بود و گوشه هایی ناشناخته و کم تر بازگو شده از زندگی با برکت ایشان قرار است در فیلم مستندی که در حال ساخت است به تصویر کشیده شود .

 

ساختن فیلم مستند " هنرمند شهید محمد ضیائی " علاوه بر تکریم از شهدای والامقام و معرفی شهدای پیشرو و برجسته و هنرمند در الگو سازی و معرفی الگو و اسوه های زفتاری و عملی برای هنرمندان شهرستان با هدف گسترش و ترویج سیره ی عملی شهدای گلگون کفن و بزرگوار می تواند بسیار مهم و اثر گزار باشد .

امیداست با آغاز این روند و معرفی این شهید بزرگوار شاخص زمینه های ساخت زندگی سایر شهدای گرانقدری که در سایر عرصه ها شاخص و برجسته بوده و می توانند الگوی رفتار و گفتار و کردار جوانان عزیز به عنوان سرمایه های میهن اسلامی و این مرز و بوم  قرار گیرند ، فراهم گردد .

یادشان گرامی و راه سبز و نورانی و مقدس شان پر رهرو باد .

[ یکشنبه 18 اسفند1392 ] [ 12:57 ] [ رحیم نیکنام ]
۹۲/۱۲/۱۸
ناصر صلاح

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.