خاطـرات

خاطـرات

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

جلسه شورای ترافیک شهرستان زرندیه برگزار شد

يكشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۵۲ ق.ظ

دکتر علی رضا هدایتی  در جلسه شورای ترافیک زرندیه افزود: محورهای مواصلاتی این شهرستان به لحاظ نزدیکی به پایتخت و واقع شدن در کریدورهای اصلی کشور از اهمیت خاصی برخوردار هستند.
ایشان بیان کردند: بنابراین همکاری همه جانبه دستگاه های ذیربط در امر ایمنی راه ها برای کاهش آمار سوانح رانندگی ضروری است و باید از ظرفیت های مختلف در جهت بهسازی و ایمن سازی محورهای این شهرستان استفاده کرد.
دکترهدایتی آشکارسازی نقاط حادثه خیز، نصب علایم و تابلوهای هشدار دهنده، لکه گیری آسفالت، عملیات درزگیری و نصب میله های جدا کننده، نصب علائم ایمنی در نقاط پرحادثه جاده ها، راه اندازی ایمن سازی تقاطع راه های روستایی با محور اصلی را به عنوان برخی اقدامات مورد نیاز برای ارتقای ایمنی در محورها عنوان کرد.

فرماندار زرندیه ضمن تسلیت به خانواده های تصادف شنبه شب در محور زرندیه- بویین زهرا خواستار رسیدگی ویژه مسوولان ذی ربط به علل این حادثه شد.

در ادامه این جلسه مصوب شد که علاوه بر تامین روشنایی و دیگر خدمات مورد نیاز در سه راه خان آباد محل تصادف شنبه شب یک دستگاه کانکس پلیس راهور نیز در این مکان مستقر شود.
همچنین پیشنهاداتی از طرف اعضای شورای ترافیک زرندیه برای رفع نقاط حادثه خیز این شهرستان ارائه و توسط این اعضا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

۹۲/۱۲/۰۴
ناصر صلاح

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.