خاطـرات

خاطـرات

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

محور ساوه - زرندیه دو بانده می شود

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۲۸ ب.ظ

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی از تعویض و دو بانده شدن محور ساوه – زرندیه خبر داد.

http://www.mirgaloobayat.com/

73672t.jpg

شهلا میرگلوبیات در جمع مردم زرندیه با تشکر از حضور باشکوه و حماسه ساز مردم زرندیه در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد:  مردم ولایتمدار در راهپیمایی امسال با وحدت کلمه و پیروی از ولایت فقیه برگ ذرین دیگری را ورق زدند و بر نقشه‌های نظام سلطه خط بطلان کشیدند.

وی افزود: حضور پررنگ مردم در عرصه های مختلف، فتنه ها و توطئه های دشمن را خنثی کرد و هویت و اقتدار نظام را به رخ جهانیان کشید.

نماینده مردم ساوه و زندیه در جلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن نقطه قوتی برای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای است که می‌تواند با دست پر در دور بعدی مذاکرات حاضر شود.

وی با اشاره به بودجه تحقق یافته زرندیه در سال 92گفت: از بودجه 60 میلیارد ریالی شهرستان زرندیه فقط 30 درصد آن محقق شد، چراکه تحریم بر تمامی قسمت‌ها تأثیرگذار بوده، لذا نیاز است که امروز با مدیریت صحیح بتوانیم بر مشکلات چیره شویم.

میرگلوبیات افزود: شهرستان زرندیه ظرفیت های فراوانی دارد که متاسفانه مورد توجه قرار نگرفته و برای پیشرفت و توسعه زرندیه باید تلاش و کوشش مضاعف کرد زیرا زرندیه شرایط بسیار خوبی دارد.

وی تصریح کرد: آب، برق و گازرسانی در شهرستان‌های ساوه و زرندیه 54 درصد محقق شده است که این حتی از متوسط استانی هم کمتر است، برای رسیدن به نقطه متوسط استانی باید این مقدار به 74 درصد برسد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در زرندیه گفت: آسفالت 17 کیلومتر راه خاکی روستایی زرندیه، اخذ  مجوز ایجاد جاده آسفالت محور رازقان-چمران،  دریافت بودجه 12میلیارد ریالی ایجاد و بهره‌برداری زمین چمن زرندیه، دریافت بودجه بازسازی اداره ورزش و جوانان شهرستان، تقویت سیستم حرارتی سالن ورزشی زاویه،تمهید مقدمات کف‌پوش سالن ورزشی خشکرود برخی از این اقدامات است.

وی افزود: مستقل شدن دانشکده پزشکی ساوه از استان مرکزی که تأثیر بسزایی در حضور متخصصان در بیمارستان‌های دو شهرستان دارد و اخذ قول بهره‌برداری از بیمارستان امام رضا(ع) زرندیه در سال 93 بخشی دیگر از فعالیت های خود دانست.

میرگلوبیات تصریح کرد: کسب مجوز جهت ایجاد شعبه هلال‌احمر زرندیه، تقویت بودجه آموزش‌وپرورش شهرستان به مبلغ دو میلیارد ریال، اخذ 1.5 میلیارد ریال جهت بهره‌برداری مجتمع فرهنگی زرندیه برخی از فعالیت های دیگر از انجام شده در زرندیه است.

۹۲/۱۲/۰۱
ناصر صلاح

نظرات (۱)

۰۱ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۴۴ نرجس مولائی
سلام
آپم خوشحال میشم از حضورتون
پاسخ:
سلام
ممنونم که دعوتم کردید از مطالب زیبای وبلاک شما استفاده و بهره مند شدم
باز هم منتظر پست های جدید شما خواهم بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.