خاطـرات

خاطـرات

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

راه های ارتباطی زرندیه ایمن سازی می شود

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۴۹ ق.ظ

خبرگزاری تسنیم: رئیس راه و شهرسازی زرندیه گفت: با توجه به نزدیک شدن به آغاز سفرهای نوروزی، طرح ایمن سازی راه های ارتباطی این شهرستان آغاز شد.

ایمن سازی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، رضا حاجتی در جلسه شورای ترافیک زرندیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محورهای مواصلاتی این شهرستان به لحاظ نزدیکی به پایتخت و واقع شدن در کریدورهای اصلی کشور از اهمیت خاصی برخوردار هستند.

وی افزود: شناسایی و رفع نقاط پرحادثه در راه‌ها سبب ارتقاء سطح ایمنی سفرهای درون و برون‌شهری می‌شود.

رئیس راه و شهرسازی زرندیه تصریح کرد: ارتقاء ایمنی راه های ارتباطی هر سال با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال انجام می شود تا مسافران نوروزی سفری امن و بدون دغدغه داشته باشند.

حاجتی با اشاره به راه های ارتباطی این زرندیه گفت: راه های ارتباطی این شهرستان زیر پوشش 5راهدارخانه در محورهای رنگرز، زاویه، پرندک، دوزج و رازقان هستند و راهداران آن با آمادگی کامل عملیات راهداری را از هم اکنون انجام می دهند تا مردم هنگام سفر از آرامش خاطر در جاده ها برخوردار شوند.

وی افزود: راه های ارتباطی زرندیه به لحاظ شرایط ویژه مانند نزدیکی به تهران از نظر بار ترافیکی دارای اهمیت ویژه ای بوده که اصلاح نقاط حادثه خیز آن نقش موثری در کاهش تصادفات، ایمنی مسافران و جاده ها دارد.

رئیس راه و شهرسازی زرندیه تصریح کرد: بنابراین همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های ذیربط در امر ایمنی راه‌ها برای کاهش آمار سوانح رانندگی ضروری است و باید از ظرفیت‌های مختلف در جهت به‌سازی و ایمن‌سازی محورهای این شهرستان استفاده کرد.

حاجتی با اشاره به برنامه های استقبال از نوروز گفت: لکه گیری آسفالت، مرمت، تعمیر و شستشوی تابلوهای راهنمایی و رانندگی، خط کشی جاده ها، تجهیز راهدارخانه ها، تعمیر و نصب گاردریل در محل های مورد نیاز به عنوان بخشی از اقدامات برای استقبال از مسافران نوروزی است.

وی افزود: روزانه بیش از 17هزار خودرو در آزاد راه ساوه - تهران محدوده زرندیه، 8هزار خودرو در محور قدیم زرندیه - تهران و 7هزار و 500 دستگاه وسائط نقلیه سبک و سنگین در محور بوئین زهرا در محدوده زرندیه تردد می کنند.

۹۲/۱۲/۰۱
ناصر صلاح

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.