خاطـرات

خاطـرات

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

این جلسه در مورخه 7/11/92 روز دوشنبه ساعت 10:30 با حضور حمید قربانی جم و معاونین صدای و سیمای استان در سالن اجتماعات اداره ارشاد زرندیه با اصحاب فرهنگ و هنر  شهرستان زرندیه برگزار شد.

ریس اداره ارشاد زرندیه ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه از پوشش اخبار مربوط به عرصه فرهنگ و هنر خبر داد و خواستار اختصاص زمان بیشتری به برنامه های فرهنگی و هنری شهرستان شدند . جوانمرد با تشریح توامندی های زرندیه اعلام داشتند زرندیه در تمامی عرصه و بخصوص در بخش فرهنگ و هنر محکوم به پیشرفت است.

نمایندگان انجمن ها و اصحاب هنر شهرستان دیدگاههای خود را مطرح نمودند. علی سعادتی  به مشکلات مربوط به گیرنده ها اشاره نمودند  حمید کیانی از  پخش یکی از برنامه های تولیدی این شهرستان از شبکه آفتاب  خبر داد نماینده انجمن وب نگاران ضمن قرائت نامه ای از انتظارات و دیدگاههای وب نگاران شهرستان مطالبی را عنوان نمودند منصور کیانی ،حسن نقدی ، ابراهیم مطیع  رحیم نیکنام الحسینی کاظمی و تالانه نسبت به معرفی توانمدی های شهرستان به مدیر کل پیرامون مشکلات عرصه  های فرهنگی و هنری شهرستان مطالبی را اعلام نمودند

محمد رضا کمالی مجری برنامه رادیویی سرزمین من و  محمد ساعدی و امانی نماینده مطبوعات شهرستان نیز مشکلات و برنامه های حیطه فعالیت خود را عنوان کردند.

قربانی جم ضمن مغتنم شمردن این فرصت به وجود هنرمندان لایق شهرستان اشاره کردند و همجواری استانهای  البرزو تهران قم و قزوین و همدان را در کنار این شهرستان باعث بهره مندی انها از توانمندی های زرندیه دانستندو نسبت به حضور  بیشتر هنرمندان زرندیه در رسانه استان ابراز امیدواری کردند .

وی از پوشش صد درصدی سیمای استان در شهرستان زرندیه ظرف سه ماه آینده خبر با توجه به پوشش هشتاد و چهاردصدی در حال حاضر خبر دادندو خواستار اعلان مشکلات مربوط به پوشش صدا و سیمای استان با شماره 32166119 شدند.

مباحث مهم مطرح شده در جلسه به صورت برجسته از طریق همین وب به اطلاع خواهد رسید

۹۲/۱۱/۰۹
ناصر صلاح

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.